העמותה למען
הכלבים המס(ו)כנים
של יובל מנדלוביץ

העמותה למען
הכלבים המס(ו)כנים
של יובל מנדלוביץ

מעל שני עשורים יובל מציל את הכלבים המס(ו)כנים

בשנת 2004 התרחש אירוע מצער בו כלב אמסטף הרג ילדה קטנה ובעקבותיו נחקק חוק במדינת ישראל הנקרא “חוק הכלבים המסוכנים” הרואה בשמונה גזעים ככלבים שלא צריכים לחיות, ממש כמו לקחת פשע של אדם אחד ולהפוך אותו לכלל.

בעקבות החוק רק גדלה תעשיית ההרבעה של גזעים אלו וקרבות הכלבים לא הפסיקו.

באותה שנה החליט יובל שהוא מקדיש את חייו למען אותם גזעים ומאז ועד היום הציל ושיקם מעל 6000 כלבים כל זאת תחת תנאים שאיש לא היה שורד בהם.

אודותינו

העמותה הוקמה על-ידי יובל על מנת להציל ולשקם את הכלבים המס(ו)כנים והינו היחיד בארץ בתחום זה . פעילות העמותה מתבטאת בחילוץ והצלת כלבים מקרבות אכזריים, מהסגרים, התעללויות ובתים מזניחים.

הכלבים מגיעים לחווה השיקומית, עוברים הליך שיקומי בסיומו נבחנת התאמתם לאימוץ. כלבים אשר אינם ברי אימוץ עקב קושי להשתקם מהזוועות שעברו בחייהם נשארים בחווה להזדקן בכבוד.

בניגוד לעמותות אחרות המצילות בעלי חיים, אינו ממומן על ידי הממשלה ואינו זכאי לכספים ממנה ולכן הדרך לשרוד קשה מאוד ותלויה בכם – התורמים. יובל עושה את כל הדרוש וכל שמתאפשר לו כדי לאסוף תרומות כספיות לחומרי בניה, אוכל ורפואה לילדי המקלט השיקומי.

החווה השיקומית

חוות השיקום של יובל נמצא בצפון הארץ והיא מהגדולות בעולם ונמצאים בה מעל 250 כלבים מהגזעים ה”מסוכנים” אבל לא רק.

הכלבים מגיעים לחווה השיקומית, עוברים הליך שיקומי בסיומו נבחנת התאמתם לאימוץ. כלבים אשר אינם ברי אימוץ עקב קושי להשתקם מהזוועות שעברו בחייהם נשארים בחווה להזדקן בכבוד.

העבודה שלנו

חילוץ והצלה

חילוץ והצלה

בין אם מדובר בחילוץ כלב מכפר, בית גידול לא חוקי או מידי עבריין ובין אם מדובר בהצלת כלב נטוש שנזרק פצוע קשה לאחר קרבות, יובל ידאג להגיע לכל מקום שנדרש.
קרא עוד

טיפולים וטרינרים

טיפולים וטרינרים

לעיתים קרובות מצבם הרפואי של הכלבים אותם אנו מחלצים הוא קשה מאוד, נשוכים וקרועים, מורעבים, גוססים, מוזנחים והעלויות של הטיפולים גבוהות מאוד. בנוסף כל 250 הכלבים בחווה עוברים טיפולים שוטפים, חיסונים ולעיתים נזקקים למזון רפואי מיוחד.
לתרומה

שיקום לבית

שיקום לבית

אנו מאמינים שגם את כלבי הקרבות המסוכנים ביותר ניתן לשקמם ובהליך מיוחד שלמד ופיתח יובל עם השנים בתוך החווה אנו מצליחים להפוך אותם לידידותיים ורגועים ומצליחים להוציא אותם לבית חם
לאימוץ ילדון
יובל מנדלוביץ

חינוך והסברה

חינוך והסברה

העלאת המודעות לבעיית הכלבים המס(ו)כנים עומדת בראש מעייניו של יובל. במסגרת כך יובל מבצע הרצאות בבתי ספר ולארגונים ואף עורך סיורים בחווה בהם הוא מספר על עולם השיקום ואת סיפוריהם האישי של הילדונים בחווה.
לאתר של יובל

אתם תורמים,
אנחנו משנים חיים

עשרות ילדונים נקלטים בחווה מדי שנה ואנחנו לא יודעים להגיד לא לשום ילדון מס(ו)כן שזקוק לעזרתנו.

הילדים האלו זקוקים לכם ואנחנו לא זוכים לתקציב משום גורם במדינה.

כל שקל הוא הצלת החיים שלהם ומועבר לטיפולים רפואיים, אוכל ובניית מקום ראוי עבורם.

ללא תקציב יציב של הוראות קבע לא נוכל להמשיך לשרוד ולקיים את הילדונים.

לדרכי תרומה נוספות לחצו כאן